• شهریور 9, 1402

دوربین مداربسته دید در شب به دوربینی گفته میشود که در تاریکی از طریق LED های مادون قرمز محیط اطراف خود را روشن می کنند و تصویر واضحی ر ا به شما ارائه میدهد، البته بعضی از مدل های دوربین مداربسته دارای دید در شب رنگی هستند و میتوانند تصاویر با کیفیت رنگی به شما ارائه دهند.

دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مدار بسته دید در شب 

دوربین مدار بسته دید در شب رنگی (استارلایت) با استفاده از فناوری starlight، امکان دید در شب دوربین با کیفیت مناسب و رنگی در شرایط بسیار کم نور را فراهم میکند، دوربین های Starlight براساس نور محیط میتوانند بین تصویر برداری رنگی و سیاه و سفید سوئیچ کنند. این تنظیمات دید در شب دوربین مداربسته به صورت دستی نیز قابل انجام است. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، تصاویر را به دو صورت به شکل رنگی ایجاد میکنند:

  1. سخت افزاری: دوربین مداربسته به صورتی طراحی شده که تصویر رنگی در شب تولید کند، سخت افزار به کاررفته در این دوربین ها و نصب مناسب دوربین کیفیت خوبی را ارائه می دهد.
  2. نرم افزاری: از طریق نرم افزار یکسری عملیات پردازش بر روی تصاویر صورت میگیرد و کیفیت تصویر در شب را به خوبی ارتقا میدهند.
  3. دوربین مداربسته دید در شب رنگی

کیانام ارتباط عرضه کننده انواع دوربین مداربسته با بهترین قیمت بازار، برای خرید دوربین مداربسته بی سیم به فروشگاه اینترنتی کیانام ارتباط مراجعه کنید.

خرید دوربین مداربسته با کیفیت و با رزولوشن بالا دید در شب رنگی 

دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب سیاه سفید

دوربین مدار بسته دید در شب سیاه سفید (مادون قرمز) یکی از رایج ترین انواع دید در شب در دوربین های مداربسته است. که از این نور برای مشاهده در تاریکی استفاده می کند. دوربین های مداربسته با دید در شب مادون قرمز دارای لامپ های LED کوچک خواهند بود. وقتی دوربین متوجه شد که به اندازه کافی تاریک است، این لامپ ها روشن می شوند و ناحیه را با نور مادون قرمز پر می کنند . به دوربین اجازه می دهد تا در تاریکی فیلم ضبط کند.

برد دید دوربین مداربسته دید در شب چه قدر است؟

اصطلاح IR Range به معنی برد نور IR است. در دوربین مداربسته از نور مادون قرمز IR برای تصویربرداری در شب استفاده می شود. این نور توسط ال ای دی های IR نصب شده در دوربین تامین می شود. این نور در مدل های مختلف دوربین مداربسته دارای برد تابش متفاوتی است. به همین دلیل برد دید در شب دوربین مداربسته در مدل های مختلف، متفاوت است.

عملکرد مادون قرمز در مه

مادون قرمز نه تنها در تاریکی بلکه از طریق مه ، گرد و غبار و دود بدون توجه به ضخامت آن و می تواند ببیند. این بدان معناست که دوربین بدون توجه به شرایط قادر به ضبط خواهد بود. با این حال ، از آنجا که برای ما نامرئی است ، ما اصلاً چیزی نمی بینیم . بنابراین هرگز سیل نور را در جایی که دوربین رو به رو است مشاهده نمی کنیم. علاوه بر این ، تصاویر با این قابلیت سیاه و سفید هستند. زیرا این روش روشن ترین راه برای ما برای مشاهده فیلم های گرفته شده با نور مادون قرمز است.

برای خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی    همین الان اقدام کن !!! راستی ما قبل از ثبت خرید مشاوره رایگان میدیم!!!

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

همچنین بخوانید: بهترین دوربین مداربسته خانگی ?

دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب رنگی بهتره یا سیاه و سفید؟

اکثر جرایم در زمان تاریکی و شب اتفاق میوفتد، زمان‌هایی که ما تو محل حضور نداریم به همین دلیل قابلیت دید در شب دوربین های مدار بسته اهمیت پیدا میکند اما سوال اینجاست که دید در شب رنگی بهتره است یا دید در شب سیاه و سفید؟ در این ویدئو از کیانام ارتباط به صورت کامل توضیح میدهیم که دوربین های مدار بسته دید در شب رنگی چه فرقی با دوربین های مدار بسته دید در سیاه و سفید دارند، با ما همراه باشید.

برد دوربین مداربسته دید در شب

برد دید در شب در مدل های مختلف دوربین مداربسته متفاوت است و معمولا برد دید در شب دوربین های مداربسته بین 20 تا 30 متر است. فاصله ای که دوربین دید در شب می تواند اشیا را در تاریکی شب به خوبی نشان دهد به دو عامل بستگی دارد:

  1. عامل اول قدرت نوری LEDهای مادون قرمز: هرچه LED های مادون قرمز روی دوربین قوی تر باشند نور بیشتری تولید می کنند و محیط را بیشتر روشن می کنند و برد دید دوربین در شب افزایش پیدا می کند.
  2. عامل دوم میزان حساسیت چیپ تصویر به نور مادون قرمز است.

اگر به دنبال بهترین دوربین مداربسته دید در شب هستید، بایستی فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. بدین ترتیب یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد. تمرکز بر روی ویژگی هایی از جمله برند، کیفیت تصویر دوربین، نوع لنز و … پر اهمیت می باشند. توجه به نکات زیر، خریدی با درجه اطمینان بالا را به همراه خواهد داشت:

خرید دوربین مداربسته با کیفیت و با رزولوشن بالا با دید در شب 

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته دید در شب

پارامترهای مهم در انتخاب دوربین مداربسته دید در شب

  1. محدوده تشخیص:

    محدوده ای می باشد که شکل انسان به صورت واضح قابل مشاهده باشد. این محدوده بر اساس قدرت تابش LEDها و حساسیت برد تعیین می شود. شما باید بر اساس نیاز خود دوربینی را انتخاب کنید که محدوده تشخیص آن متناسب با محیط مورد نظر شما باشد.

  2. طول موج تابش مادون قرمز:

    تولید کنندگان، طول موج مادون قرمز را بعنوان یک قائده بر روی دوربین مشخص می کنند و نشان می دهند. طول موج مادون قرمز نباید به گونه ای باشد که چشم انسان قادر به دیدن آن باشد. طول موج باید بیشتر از 780 نانومتر باشد.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

  1. زاویه تابش نور:

    با کاهش یا افزایش زاویه تابش نور مادون قرمز می توانید قدرت تشخیص دید در شب دوربین مداربسته را تنظیم کنید. بهترین گزینه این است که زاویه تابش نور یا زاویه دید دوربین مداربسته برابر باشد.

  2. کیفیت تصویر دوربین:

    دوربین های مداربسته با کیفیت های متنوعی عرضه شده و به فروش می رسند. همین امر قیمت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. این دوربین ها دارای دقت تصویر از یک مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل هستند.

  3. لنز دوربین:

    از دیگر فاکتورهایی که در زمان خرید دوربین مداربسته دید در شب مد نظر قرار داده می شود، لنز دوربین است. هر یک از این لنزها قابلیت خاصی را به دوربین می افزایند. نوع لنز را براساس نوع کاربردی که دوربین برای شما دارد، انتخاب کنید.

  4. برند دوربین مداربسته دید در شب:

    به منظور خرید دوربین مدار بسته، انتخاب خود را از میان برندهایی که دارای کیفیت و عملکرد عالی و قابل قبولی هستند به انجام رسانید. برند های متفرقه گزینه مناسبی برای خرید شما نخواهند بود.
    ما بهترین دوربین مداربسته دید در شب را برند اسفیورد میدانیم. دوربین های مدار بسته بی سیم این برند معتبر، تصویری با کیفیت در اختیار شما قرار خواهند داد.

راه های افزایش میزان دید دوربین مداربسته دید در شب

زمان نصب دوربین کلیه مواردی را که امکان دارد باعث تابش مستقیم نور به لنز دوربین شود در نظر بگیرید و دوربین را در مکانی نصب کنید که نزدیک به منبع نور نباشد، زیرا اگر منبع پر نوری در نزدیکی دوربین قرار بگیرد موجب تاری تصاویر می شود(وجود منبع پرنور در کنار دوربین موجب اختلال در سنسور های دوربین شده و و قدرت تشخیص دوربین را به شدت کاهش میدهد).

توجه: این مساله به قدری بر روی کیفیت تصاویر دوربین اثر میگذارد که برخی سارقان و افراد از این مسئله سو استفاده میکنند و با استفاده از چراغ قوه دوربین را از کار می‌اندازند.

شب هنگام که هوا تاریک می شود نور محیط به شدت افت پیدا می کند عدم افزایش نورهای مرئی محیط سبب عدم دید کافی دوربین می گردد، برای افزایش کیفیت تصاویر در شب به محیط یک روشنایی مطلوب و نه زننده بدهید به طور که تمام محیط به صورت یکنواخت روشن شود، انجام این مورد موجب می شود تا تصاویر مانند روز باکیفیت و واضح شوند.

توجه: باید به نوع نوردهی توجه کنید نوردهی خوب سبب ضبط تصاویری باکیفیت روز می گردد و بلعکس نوردهی نامطلوب کیفیت را بدتر می کند.

توجه: دقت کنید که نوع نور مستقیما به لنز دوربین نتابد.

تمیز کردن شیشه لنز دوربین مداربسته از گردوغبار ها و عوامل خارجی میتواند تاثیر زیادی بر کیفیت تصاویر داشته باشد، آلودگی سطح شیشه لنز میتواند برای دوربین مداربسته مشکل ایجاد کند. برای جلوگیری از چنین مسائلی به طور مرتب هر چند وقت یکبار شیشه لنز دوربین را تمیز کنید.

پشت پنجره جای مناسبی برای نصب دوربین نیست، با نصب دوربین مداربسته پشت پنجره در طول روز شاید تصاویری باکیفیت و با وضوح بالایی داشته باشید اما با تاریک شدن هوا تصاویر تار و بی کیفیت خواهند شد.

برای اینکه بدانید بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته با توجه به منزل یا محل کار شما کجاست، با کارشناسان کیانام ارتباط تماس بگیرید، کارشناسان ما با کمال میل شما را راهنمایی خواهند کرد.

توجه کنید که دوربین دارای قابلیت IR-CUT باشد این قابلیت از رسیدن نور مادون قرمز به لنز جلوگیری میکند.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب

هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • رزولوشن دوربین مداربسته دید در شب : از مهمترین نکات دوربین دید در شب رزولوشن آن است، بهتر است دوربین هایی که برای فضای باز انتخای میکنید رزولوشن بالایی داشته باشند.
  • برد دید در شب دوربین مداربسته: برد دوربین بسیار نکته پر اهمیتی است.
  • زاویه دید دوربین دید در شب: چنانچه قصد دارید دوربین دید در شب تمام زوایای محیط مورد نظر را در بر بگیرد باید به زاویه دید دوربین به خوبی توجه کنید، میتوانید دوربین مدار بسته دید در شب چرخشی تهییه کنید.
دوربین مداربسته دید در شب
دوربین مداربسته دید در شب

خرید دوربین مداربسته دید در شب

قابلیت دید در شب یکی از قابلیت های کاربردی دوربین های مداربسته است و قیمت دوربین مداربسته دید در شب تفاوت چندانی با دوربین های معمولی ندارد زیرا تقریبا کلیه خریداران دوربین مداربسته خواستار قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته هستند. کلیه دوربین های اسفیورد دارای قابلیت دید در شب هستند،  از آنجایی که دوربین دید در شب در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد و در تاریکی به راحتی عکس می گیرد، خرید دوربین مداربسته برای حفظ امنیت در شب یک امر ضروری است. برای مشاوره رایگان جهت انتخاب دوربین مداربسته، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

دوربین های مداربسته دید در شب در دو نوع دید در شب رنگ(استارلایت) و دید در شب سیاه سفید(مادون قرمز) وجود دارند.|

دوربین مداربسته دید در شب

جهت مشاوره رایگان و آگاهی از نوع و خرید دوربین مداربسته مورد نیاز با توجه به نوع کاربری و موقعیت مکانی، می توانید با همکاران ما به شماره 02188829043 تماس بگیرید.

لینک کوتاه: cutt.ly/0V7MuSA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X