اضافه کردن دوربین های پرتابل و بی بی کم روی موبایل

نصب و کار با دوربین بسیار ساده است، در واقع نیاز به نصب خاصی نیست. صرفاً با متصل کردن آداپتور دوربین به برق و تنظیمات نرم افزاری قادر به استفاده از آن خواهید بود. در ویدئو بالا کلیه مراحل اضافه کردن دوربین های پرتابل و بی بی کم روی موبایل آموزش داده شده است.

بی بی کم چیست و چطور میتوانیم از آن استفاده کنیم؟

تصور کنید شما و همسرتان شاغل هستید. هردو مجبورید برای کار از منزل خارج شوید. در این شرایط فرزند دلبندتان اوقات را در کنار پرستار یا فرد دیگری میگذراند. احتمالاً هر مقدار هم به کیفیت کار و رفتار پرستاد کودکتان اعتماد داشته باشید باز هم مایلید در طول این مدت نسبت به اوضاع آگاه باشید.

این دغدغه فقط در مورد فرزندان نیست و ممکن است فرد سالمندی را در منزل داشته باشیم و بخواهیم ساعاتی که در منزل نیستیم از احوال ایشان مطلع شویم.

علاوه بر این اگر شما مدیر مجموعه ای باشید و با کمترین هزینه بخواهید بخشی از دفترتان را ببینید، که در این صورت هم پیشنهاد میکنیم در ادامه متن با ما همراه باشید…

دلیل عمده استفاده از بی بی کم

ممکن است به این فکر بوده باشید که یک سیستم نظارت تصویری را در منزل اجرا کنید تا بتوانید تصویری از داخل منزل داشته باشید و با خیالی آسوده به امورات بیرون از منزل برسید. اما وقتی قیمت دستگاه ضبط، دوربین مداربسته، هارد و لوازم جانبی را می شنوید مردَد میشوید و تهیه آن ها را به آینده موکول می کنید.

شاید هم فکر می کنید راه حل اقتصادی تر وجود دارد.

خبر خوبی برایتان داریم!!!

امکانات جالب این نوع دوربین

با داشتن یک دوربین بی بی کم تمام نیازهای شما مرتفع می شود. می توانید تصویر محلی که دوربین در آنجا نصب شده است را ببینید، صدای محیط را بشنوید و حتی صدای خود را از طریق تلفن همراهتان به دوربین ارسال کنید تا توسط بلندگوی داخلی دوربین پخش شود.

همه ی این ها روی کارت حافظه ای که داخل دوربین بی بی کم است ذخیره می شود.

 مدل های گردان

مدل های گردان این دوربین ها امکان چرخش چشمی دوربین را توسط تلفن همراهتان به شما می دهند. تا بتوانید زاویه دید بیشتری را فقط با یک دوربین پوشش دهید. حتی در بعضی از مدل ها امکان تعقیب سوژه هم قرار داده شده  است. دوربین به صورت خودکار, حرکت شیئ یا فرد را تعقیب می کند.

دسترسی سریع و آسان

هر جای دنیا که باشید این امکانات روی تلفن همراهتان در دسترس خواهد بود. تنها یک مودم بی سیم در منزل نیاز دارید.

نویسنده: یونس محبیمنبع: اطلاعات نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X