افزایش سرعت تصمیم گیری مشتری زمان خرید دوربین مداربسته

در این مقاله قصد داریم شما را با 4 تکنیک بسیار مهم افزایش سرعت تصمیم گیری مشتری آشنا کنیم که به وسیله این 4 تکنیک بتوانید مشتریانی را که در هنگام خرید تعلل در تصمیم گیری را دارند را اجبار به قطعی کردن خریدشان کنید، در پایین این چهار تکنیک را به صورت مختصر بررسی میکنیم.

تکنیک اول: کم یابی

یعنی اعلام کمبود موجودی . در این تکنیک باید به مشتری اعلام کنیم که در صورت خرید و قطعی نکردن سفارش در 24 ساعت آینده موجودی این کالا به اتمام خواهد رسید. باید در مورد محدود بودن موجودی کالا با مشتری صحبت کنید. در این صورت مشتری برای اینکه این کالا را از دست ندهد سفارش خود را قطعی می کند.

تکنیک دوم: افزایش قیمت

در کشور ما به دلیل مسائلی که با نرخ ارز داریم و با کمبود کالا مواجه هستیم، همیشه احتمال افزایش قیمت وجود دارد و مشتری ها هم این مورد را می دانند.

برای اینکه مشتری خرید خود را سریعا قطعی کند، اکثرا با تکنیک افزایش قیمت می توانید مشتری را ترغیب به تسریع در تصمیم گیری کنید.

تکنیک سوم: تاخیر در تحویل و یا نصب

یعنی اعلام امکان تاخیر در تحویل یا نصب در صورت عدم تصمیم گیری سریع. در در این تکنیک باید به مشتری اعلام کنیم که حجم زیادی از سفارشات و فروش از این کالا را داشتید و اگز در 24 ساعت آینده اقدام به خرید نکنید تحویل یا نصب کالای شما ممکن است دو تا سه هفته تاخیر داشته باشد .

تکنیک چهارم: از دست دادن امتیازات خرید

یعنی اعلام امکان از دست دادن امتیازاتی از قبیل گارانتی، نصب رایگان و …. ما همیشه روی کالاها تعدادی امتیاز به مشتری می دهیم که این امتیازات می تواند شامل گارانتی ، نصب رایگان ، خدمات پس از فروش و… به مشتری خود اعلام کنید اگر در 24 ساعت آینده خرید خود را قطعی نکنید امتیاز نصب رایگان یا خدمات پس از فروش و… را از دست می دهید.

اگر از این 4 تکنیک استفاده کنید مشتری برای اینکه کالا را از دست ندهد سریع اقدام به خرید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X