افزایش بهره وری کارکنان

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

در این مقاله قصد داریم 4 نکته مهم افزایش بهره وری کارکنان را ذکر کنیم که اگر این نکات را رعایت کنید بهره وری کار پرسنل شما می تواند تا 50 درصد افزایش پیدا کند.

آموزش و آزمون

خیلی از سازمان ها و مجموعه ها برای پرسنلی که جدیدا وارد مجموعه می شوند دوره های آموزشی برگزار می کنند. بعدها این دوره ها به فراموشی سپرده می شود. پرسنلی هستند که چندین سال هیچ آموزشی ندیده اند.

حتما برای پرسنل خود دوره های آموزشی به صورت مستمر و دوره ای برگزار کنید. از این دوره های آموزشی آزمون بگیرید که از یادگیری پرسنل از مطالب دوره اطمینان حاصل کنید.

بهبود مستمر مدیریت زمان

پرسنل شما باید مدیریت زمان را یاد بگیرند. از چه نرم افزارهایی استفاده کنند که زمان را مدیریت کنند.

پرسنل شما اگر در مدیریت زمان بتوانند بهبود پیدا کنند می توانند حجم زیادی از کارهای مجموعه را بهتر و با بازدهی بالاتر انجام دهند.

برگزاری جلسات منظم هفتگی و نظرخواهی

به صورت هفتگی با پرسنل خود جلسات 30 دقیقه ای تا 1 ساعته داشته باشید. نظر آن ها را در رابطه با روند انجام کارها، بهبود فرایند ها بخواهید.

در این حالت پرسنل به این پی خواهند برد که نظرات و پیشنهادات آن ها سهمی در روند کاری مجموعه دارد.

واگذاری مسئولیت ها به جای لیستی از کارها

اکثر کارفرماها روزانه لیستی از کارها را به پرسنل میسپارند و در پایان در مورد انجام شدن یا نشدن آن ها از پرسنل سوال می کنند.

به جای اینکه لیستی از کارها به پرسنل بدهید ، مسئولیت و نتیجه را از آن ها بخواهید. وقتی نتیجه کار را از آن ها بخواهید و بدانند که مسئولیت این کار با آن ها هست، همیشه به این فکر می کنند که چگونه بهتر، سریع تر، دقیق تر و ارزان تر آن کار را انجام دهند.

امیدواریم این 4 نکته کلیدی را در مجموعه خود استفاده کنید. شاهد پیشرفت روز به روز نتیجه کار پرسنل باشید.نویسنده: محمد امین طیبیمنبع: اطلاعات نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X