ریست کردن دوربین مداربسته وای فای بالت

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

به فکر ریست کردن دوربین مداربسته وای فای بالت افتاده اید؟ قصد دارید وارد بخش تنظیمات دوربین شوید و یا روی گوشی جدیدی تصویر آن را ببینید، اما پسورد آن را ندارید؟ اگر برای شما هم پیش آمده که دوربین پرتابلی داشته اید که پسورد آن را فراموش کرده باشید، بخواهید تنظیمات آن را به حالت اولیه برگردانید، در ادامه ی مطلب ریست دوربین وای فای با ما باشید…

 

نحوه عملکرد دوربین های پرتابل یا استندالون

نحوه عملکرد دوربین های پرتابل یا استندالون یا دوربین بی بی کم، به صورتی است که مستقل از دستگاه ضبط، تصاویر را دریافت و روی کارت حافظه ذخیره میکنند. تصاویر این نوع دوربین ها در بستر وای فای و توسط گوشی قابل مشاهده هستند و در صورت وجود مودم و اینترنت، تمامی امکانات آن ها در هر نقطه ای از دنیا که باشید در دسترس است. جهت دیدن آموزش کار با نرم افزار انتقال تصویر  کلیک کنید.

لازمه ی دستیابی به این امکان، معرفی کامل مودم به دوربین می‌باشد. به بیانی ساده تر لازم است که نام وای فای مودم و پسورد وای فای روی دوربین ست شود تا بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد.

اما گاهی پسورد دستگاه فراموش میشود و یا ممکن است بخواهید مودم یا سرویس اینترنت را تغییردهید. و یا حتی بخواهید دوربین را در محل دیگری نصب کنید.

تمام تنظیمات دوربین به حالت پیش فرض یا reset factory برگردانید یا به اصطلاح دوربین را ریست کنید.

 

روش انجام ریست کردن دوربین

برای نوع بالت:

  • دوربین را به آدابتور وصل کنید تا روشن شود.
  • میکرو سوییچی روی یکی از سَری‌های کابل دوربین برای این کار تعبیه شده است. مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  • پس از شنیدن پیغامی مشابه “restore factory default setting” کلیه تنظیمات حالت اولیه برمیگردد.

ریست کردن دوربین وای فای بالت

 

نوع گردان(baby cam):

  • دوربین را به آدابتور وصل کنید.
  • محل دکمه ریست کردن دوربین مداربسته در این نوع دوربین ها یک دکمه برجسته پشت دوربین و نزدیک جک آدابتوری است. یا میکروسوییچی می‌باشد در حفره ای ریز، که روی قسمت کروی شکل (اصطلاحاً چشمی دوربین) است. با شیئی شبیه سوزن به شرطی که نوک تیزی نداشته باشد قابل فشردن است. دکمه ریست دوربین را مدت 7 ثانیه بفشارید.
  • پیغامی مشابه “restore factory default setting” شنیده میشود و بعد از آن کلیه تنظیمات حالت اولیه (ریست دوربین مداربسته) برمیگردد.

 

نکته ی پایانی

این نوع از ریست کردن دوربین مداربسته مربوط به دوربین های پرتابل است که ممکن است به عنوان دوربین stand alone یا baby cam هم شناخته شوند؛ روش بازیابی ریست پسورد سایر دوربین های تحت شبکه که با دستگاه NVR کار میکنند پیچیده تر می‌باشد.

 

 جهت دیدن آموزش رفع مشکل ریست کردن دستگاه NVR و DVR کلیک کنید! 

نویسنده: یونس محبیمنبع: اطلاعات نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X