معرفی سه قیف فروش

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

چرا مشتریان سراغ ما نمی آیند؟ چون قیف فروش برای کسب و کارمان نداریم. قیف فروش چیست؟ ما قصد داریم در مقاله به معرفی سه قیف فروش بپردازیم که با طراحی هر کدام از آن ها می توانید مشتریان زیادی را به سمت کسب‌و کارتان سرازیر نمایید.

معرفی سه قیف فروش

 

قیف فروش چیست؟

معرفی سه قیف فروش

قیف فروش مسیری است که تعداد زیادی مشتری احتمالی را به تعداد کمی مشتری واقعی تبدیل می‌کنیم. اگر قیف های فروش خوبی را برای کسب و کارمان طراحی کنیم همیشه صفی از مشتریان به سمت کسب و کار ما جذب می‌شوند.

سه قیف فروش که قصد معرفی را داریم شامل موارد زیر هستند:

 

1- ثبت اطلاعات کسب و کار در سامانه 118

باید اطلاعات کسب‌و کار مثل تلفن ، موقعیت مکانی و … را در سامانه 118 ثبت کرد. در این صورت اگر شخصی با 118 تماس گرفت و دنبال خدمات و کالای شغل شما می‌گشت، سامانه 118 تلفن کسب و کارتان را به آن شخص بدهد. در این شرایط تعدادی مشتری خوب که به دنبال خرید خدمات یا کالای شما هستند به سمت کسب‌و کارتان می‌آیند.

در کنار این می توانید از سرویس‌های گوگل مپ یا اپل مپ هم استفاده کنید. اطلاعات کسب و کارتان را در گوگل مپ ثبت نمایید که به راحتی با یک سرچ در دسترس مشتری باشید. بعنوان مثال می توانید موقعیت مکانی خودتان را  بر روی نقشه دوربین مداربسته ثبت کنید.

تمام سرویس‌های فوق که یک قسمت قیف فروش است باعث می شوند تعداد زیادی مشتری به صورت رایگان به سمت کسب و کارتان بیایند. در این حالت دیگر نباید نگران نداشتن مشتری باشید.

 

2- فروش اقساطی به ارگان ها و سازمان ها

در شرایط فروش اقساطی تمام دغدغه ما برای بازگشت پول می باشد. پیشنهاد می دهیم که با شرکت‌های بزرگ و ارگان‌ها صحبت نمایید که به پرسنلتان کالا و خدمات اقساطی می‌دهیم و اقساط آن‌ها را از حقوقشان کم کنید و ماهیانه به ما بپردازید.

در چنین حالتی تقریبا همه ارگان ها و سازمان‌ها پیشنهادتان را می‌پذیرند. می‌توانید مشتریان خوب و ارزشمندی را در ارگان‌ها و سازمان ها پیدا کنید. در قیف فروش برگشت سرمایه 100% می‌باشد.

 

3- شراکت استراتژیک با مشاغل مکمل 

بعنوان مثال کار شما دوربین مداربسته است. با افرادی که مرتبط با شغل شماست ولی متفاوت از شغل شماست مکمل شوید. مثل سیم کش ساختمان، نقاش ساختمان و … . این افراد کسانی هستند که قبل ازینکه مالک ساختمان به نتیجه برسد که برای ساختمان دوربین مداربسته نصب کند وارد ساختمان می‌شوند.

شما باید با این سیم کش یا نقاش ماقات نمایید و با آن ها صحبت کنید. به آن ها پیشنهاد دهید که اگر تبلیغ کار ما را کنید و مالک به این نتیجه برسد که دوربین را از ما بگیرد، درصدی پورسانت بابت هر نصب خواهیم داد.

با اولین پورسانتی که به آن‌ها دهید، بازاریابان رایگان شما خواهند شد و از طریق قیف فروش می توانید کسب‌و کارتان را توسعه دهید.

 

 جهت دید آموزش تکنیک‌های مهم وصول مطالبات کلیک کنید! 

نویسنده: محمد امین طیبیمنبع: اطلاعات نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X