چگونه بیشتر از رقبا بفروشیم ؟

بی شک یکی از بزرگترین دغدغه های هر فروشنده پیشی گرفتن از رقبا در بازار ، فروش و جذب مشتریان بیشتر است. دائما با خود این سوال چگونه بیشتر از رقبا بفروشیم را در ذهن خود مرور می کنند. در این مبحث سه نکته بسیار مهم را به شما یادآوری می‌کنیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید فروش بیشتری نسبت به دیگر رقبا داشته باشید.

بیشتر از رقبا بفروشیم
بیشتر از رقبا بفروشیم

 

سه نکته بیشتر از رقبا بفروشیم :

 

نکته اول: تغییر باورهای ذهنی

بسیاری از فروشندگان مدام از کسادی بازار و نبود مشتری شکایت دارند و همین باور منفی باعث کاهش فروش آنان می‌شود. اما برای افزایش میزان فروش، باید به این باور برسید که مشتریان زیادی وجود دارند و بازار پر رونق است. این نگرش مثبت باعث می‌شود مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش بیشتری از سایر رقبا داشته باشید.

 

نکته دوم: افزایش تلاش روزانه

هیچ موفقیتی بدون تلاش مستمر و فراوان به دست نمی آید و برای موفق تر بودن از رقبا باید بیشتر از آنان تلاش کنید. از خصوصیات فروشنده موفق کارتان را زودتر شروع و دیرتر تمام کنید. تمام مراحل کسب و کارتان را بهتر از بقیه انجام دهید. وقت بیشتری را به صحبت با مشتریان اختصاص دهید. فاکتورها را با سطرهای بیشتری تهیه کنید و کارهایی از این دست که باعث بیشتر شدن فروش شما از رقبا می‌شود.

افزایش تلاش روزانه در فروش بیشتر از رقبا
افزایش تلاش روزانه

 

نکته سوم: برنامه ریزی برای رشد کسب و کار  

بیشتر صاحبان مشاغل روز کاری خود را بدون هیچ برنامه و هدفی آغاز می کنند. اما برای فروش بیشتر و سبقت گرفتن از رقبا، حتما باید برنامه ریزی روزانه و اهداف مشخص داشته باشید. به عنوان مثال می‌خواهید تا ماه آینده چه مقدار افزایش فروش داشته باشید یا چند مشتری جدید جذب کنید. این برنامه ریزی و هدف گذاری باعث می شود مدام عملکرد خود را ارزیابی کرده و برای رسیدن به اهداف مشخص شده بیشتر و بهتر تلاش کنید. با این کار می توانید فروش بسیار بیشتری نسبت به رقبا داشته باشید.

برنامه ریزی برای رشد کسب و کار
بیشتر از رقبا بفروشیم: برنامه ریزی برای رشد کسب و کار

نویسنده: محمدامین طیبیمنبع: اطلاعات نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X