.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

۷ کار روزانه فروشنده دوربین مداربسته

کار روزانه فروشنده دوربین مداربسته چه چیزهایی است؟ در این مقاله و ویدیو قصد داریم در مورد چک لیست کارهای روزانه فروشنده سیستم‌های امنیتی برای شما صحبت کنیم. با اجرا کردن این نکته‌ها شاهد پیشرفت کسب و کار خود خواهید بود. این کارها به ترتیب و شرح زیر می‌باشد:

اولین کار: انبارسازی سرنخ از مشتریان احتمالی

اولین کار روزانه که فروشنده دوربین مداربسته باید انجام دهد جمع آوری بانک اطلاعاتی از افرادی که احتمال این را دارند یک روزی مشتری شما شوند. بانک اطلاعاتی در وب سایت ها، اپلیکیشن‌های آگهی مثل دیوار و شیپور ، روزنامه ها و مغازه ها قابل جمع آوری می‌باشد. این اطلاعات را در فایل اکسل یا در یک سر رسید نگهدارید تا یک روزی از این‌ها استفاده کنید.

کار روزانه فروشنده دوربین: انبارسازی سرنخ از مشتریان احتمالی
انبارسازی سرنخ از مشتریان احتمالی

دومین کار: درج آگهی تبلیغاتی

دومین کار روزانه که فروشنده دوربین مداربسته باید انجام دهد درج آگهی تبلیغاتی می‌باشد. باید از وب سایت ها یا اپلیکیشن های درج آگهی استفاده کنید. هر روز آگهی خدمات نصب، خدمات فروش و محصولات خود را در رسانه‌های مختلف درج کنید.

سومین کار: ارتباط با مشتریان هدف

سومین کار روزانه که فروشنده دوربین مداربسته باید انجام دهد ارتباط با اشخاصی که شما اطلاعات آن ها را بعنوان سرنخ جمع آوری کرده اید. روزانه باید به تعداد  20 ، 30 یا 50 نفر از آن ها تماس بگیرید خودتان و خدماتتان را معرفی کنید. تا بتوانید تعدادی مشتری از آن ها در کسب و کار خود بدست بیاورید.

ارتباط با مشتریان هدف
ارتباط با مشتریان هدف

چهارمین کار روزانه فروشنده دوربین مداربسته: ارتباط با مشتریان قدیمی

شما بعنوان یک فروشنده موفق باید هر ماه با مشتریان قدیمی خودتان تماس بگیرید، حالشان را بپرسید. ایراد و مشکلات را از آن ها بپرسید ، شاید مشکلی باشد که بتوانید به آن ها کمک کنید. در این تماس با مشتریان قدیمی فروش های خیلی زیادی ایجاد خواهد شد. حتی نفرات جدیدی را به شما معرفی خواهند کرد که می‌توانید فروش های خوبی به آن‌ها داشته باشید.

پنجمین کار: ویزیت حضوری مشتریان جدید

شما به صورت روزانه باید به تعدادی مشتری احتمالی مراجعه کنید. خودتان را معرفی کنید و کارت ویزیتتان را به آن ها بدهید. آن ها را ترغیب کنید که مشتری شما شوند و از شما خدمات یا محصولاتی در حوزه سیستم های امنیتی دریافت کنند.

ششمین کار روزانه فروشنده دوربین مداربسته: رشد کسب و کار در فضای مجازی

شما باید حتما یک پیج تخصصی در اینستاگرام، یک وبلاگ یا وب سایت داشته باشید. که به صورت روزانه اطلاعات کسب و کارتان، پروژه های انجام شده ، خدماتی که انجام می‌دهید و محصولاتی که می‌فروشید به صورت فعال و هر روز  درون آن قرار دهید. در نتیجه کسب و کار شما در فضای مجازی باید رشد کند و شما در موبایل مردم حضور داشته باشید.

کار روزانه فروشنده دوربین: رشد کسب و کار در فضای مجازی
رشد کسب و کار در فضای مجازی

هفتمین کار: تولید محتوای ارزشمند برای مشتریان

مشتریان شما باید به صورت هفتگی یا ماهیانه از شما محتوایی دریافت کنند. این محتوا می‌تواند شامل فایل های آموزشی ، فایل های راهنمای استفاده از دستگاه یا دوربین ها باشد. در این حالت جایگاه شما بعنوان یک فروشنده دوربین مداربسته بین مشتریانتان بالا خواهد رفت.

امیدواریم این هفت کار روزانه فروشنده دوربین مداربسته را انجام دهید و چک لیستی برای خود ایجاد کنید و نتایج فوق العاده انجام این کارها که فروش چند برابری می‌باشد را ببینید. موفق باشید…

نویسنده: محمد امین طیبیمنبع: اطلاعات نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X