• آذر 5, 1399

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

بازاریابی و تکنیک افزایش فروش به معنی یافتن مشتری هدف می‌باشد. برندی که بتواند مشتری را جذب شما کند و فروش شما را افزایش دهد داشته باشد. باید معیار محصولات و خدمات خد را بر اساس نیاز مشتری قرار دهید. ما در این مقاله و ویدیو قصد داریم شما را با افزایش فروش با تکنیک مشتریان ارجاعی آشنا کنیم.

مشتریان ارجاعی

یعنی تمام افرادی که به واسطه فعالیت‌های قبلی در کسب و کار، به شما معرفی می‌شوند.

تکنیک افزایش فروش با مشتریان ارجاعی

با دو روش می‌توانید مشتریان ارجاعی برای خود ایجاد کنید که به شرح زیر می‌باشد:

1- معرفی مستقیم

منظور از معرفی مستقیم یعنی شخصی که مشتری ارجاعی می‌باشد که به کسب و کار شما معرفی شده است، مستقیما توسط مشتریان قبلی شما معرفی شده است. این ارجاع می‌تواند به واسطه رضایت یکی از مشتریان قبلی شما باشد که به صورت خود جوش شماره تلفن شما را به اقوام، دوستان و اطرافیان خود می‌دهد. این افراد به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

برای اینکه مشتری شما معرفی به دیگران را انجام دهند باید رضایت کامل و بسیار بالایی از شما داشته باشند.

2- ورودی تابلو 

دومین روش برای افزایش فروش با تکنیک مشتریان ارجاعی استفاده از تابلو می‌باشد. تابلو یا لیبلی (این مکان مجهز به دوربین مداربسته است) که بعد از نصب دوربین مداربسته، مشتری از شما طلب می‌کند.

معمولا مشتری‌ها بهترین محل فروشگاه خود را در اختیار شما قرار می‌دهند که شما یک تابلو یا لیبل در آنجا نصب کنید. در قسمت پایین تابلو اطلاعات شرکت یا جمله تبلیغاتی خود را بزنید. این تابلو یا لیبل را روزانه تعداد زیادی افراد می‌بینند خیلی از همکاران از این فرصت طلایی استفاده نمی‌کنند! شما با این روش می‌توانید مشتری های خوبی را برای خود جذب کنید.

برای این تابلوها هزینه کنید! با این تکنیک افزایش فروش، شما سال ها و ماه ها مشتریان ارجاعی خوبی را خواهید داشت و شاهد فروشهای زیادی خواهید بود. از همین امروز شروع کنید. موفق باشید…

نویسنده: محمد امین طیبیمنبع: CCTVGRAM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X