• آذر 21, 1399

در ایام قرنطینه چقدر پول در آوردی؟

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

در قرنطینه چقدر پول در آوردی؟ چقدر توانستید پروژه اجرا کنید؟ چقدر کار جدید توانستید بگیرید؟

در این ایام قرنطینه که همه ما درگیر آن بودیم، خیلی از همکاران توانستند پروژه های زیادی را اجرا کنند! توسعه بازار دهند و ثروت ایجاد کنند. همچنین خیلی از همکاران در خانه ماندند و منتظر اتمام ایام قرنطینه بودند و در حسرت کسانی که پروژه ایجاد میکنند ماندند.

در ایام قرنطینه چقدر پول در آوردی؟
در ایام قرنطینه چقدر پول در آوردی؟

 

صنف دوربین مداربسته در ایام قرنطینه مجوز فعالیت داشت!

صنف دوربین مداربسته جزء صنف هایی است که در ایام قرنطینه مجوز فعالیت داشت. به دلیل اینکه وظیفه این صنف تامین و تعمیر سیستم های امنیتی برای هموطنان است.

ما سه نکته را خواهیم گفت که اگر این سه نکته را از الان رعایت کنید، در ایام قرنطینه شما هم می توانید ثروت و پروژه ایجاد کنید و مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید و شاهد افزایش فروش خود باشید.

 

نکته اول: ذخیره کردن بانک اطلاعات مشتریان

بانک اطلاعاتی مشتریان خود را ذخیره کنید. هر چه پروژه ایجاد کردید و مشتری قبلی دارید، شماره تلفن، اطلاعات تماس، آدرس ها و … را در نرم افزار CRM یا در فایل Exel یا حتی در سر رسید ساده ذخیره کنید. همه این اطلاعات را جمع آوری کرده که در مواقعی همچون ایام قرنطینه که همه جا تعطیل می شود با آن ها تماس بگیرید. در هنگام تماس بگویید آماده سرویس دهی به آن ها هستید و اگر نیاز به تامین امنیت محل خود دارند شما میتوانید به آن ها خدمات ارائه دهید.

ذخیره کردن بانک اطلاعات مشتریان
در ایام قرنطینه چقدر پول در آوردی؟ (بانک اطلاعاتی)

 

نکته دوم: ایجاد قیف های فروش متعدد

قیف های فروش متعددی برای کسب و کار خودتان ایجاد کنید. منظور از قیف فروش ورودی هایی است که به واسطه آن ورودی، مشتری وارد کسب و کار شما می شود.

یک ورودی می تواند وب سایت شما باشد!

با قرار دادن اطلاعات در وب سایتتان در حوزه سیستم های امنیتی ، افراد به واسطه سرچ در گوگل به وب سایت شما معرفی خواهند شد. شماره تلفن و آدرس شما در سایت درج شده است و باعث خواهد شد مشتریان با شما تماس بگیرند.

ورودی دیگر میتواند تبلیغات باشد!

قیف فروش دیگر میتواند تبلیغات در جاهای مختلف باشد. مثل برنامه دیوار، شیپور و وب سایت های آگهی

قیف فروش
در ایام قرنطینه چقدر پول در آوردی؟ (قیف فروش)

 

نکته سوم: تبلیغات پیوسته

تبلیغات پیوسته داشته باشید. هر مرجعی که بعنوان تبلیغات دارید از آن استفاده می کنید و نرخ تبدیل خوبی دارد به صورت پیوسته از آن استفاده کنید. با این عمل همیشه ورودی های زیادی از این تبلیغات و به صورت پیوسته داشته باشید.

تبلیغات پیوسته در ایام قرنطینه
در ایام قرنطینه چقدر پول در آوردی؟ (تبلیغات پیوسته)

نویسنده: محمد امین طیبیمنبع: CCTVGRAM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X