• بهمن 14, 1399

 

قدم صفر در فروش دوربین مداربسته

قدم صفر در فروش دوربین مداربسته چیست؟ در این مقاله در مورد قدم صفر در فروش دوربین های مداربسته صحبت خواهیم کرد. این قدم مشتری یابی نام دارد شما در هر حوزه شغلی برای اینکه بتوانید کار خودتان را شروع کنید در مرحله اول باید مشتری یابی کنید.

 

مشتری یابی

مشتری یابی یعنی پیدا کردن اهداف و خدماتی که بتوانید کالاهای خودتان را به آن‌ها بفروشید. در این مقاله دو راه حل به شما پیشنهاد خواهد شد تا بتوانید مشتریان ارزشمند خود را پیدا کنید. پیدا کردن مشتریان با وجود افزایش روز افزون رقبا در بازار بسیار سخت می‌باشد. زمانیکه مشتریان انتخاب‌های زیادی برای خرید محصول یا خدمات داشته باشند معیارهای سختگیرانه تری برای خرید انتخاب می کنند. و وقتی معیارهای سختگیرانه انتخاب شوند، فروشندگان ضعیف از بازار کنار خواهند رفت و فقط فروشندگان قوی می‌توانند محصول و خدماتشان را بفروشند. اگر شما تازه وارد حوزه ی سیستم‌های امنیتی شده اید و اگر تازه نصاب دوربین مداربسته شده اید و در فروش مشکل دارید ، دو اقدام زیر که قدم صفر در فروش دوربین مداربسته است را باید انجام دهید.

مشتری یابی دوربین مداربسته

 

مراجعه به لیست مخاطبین در گوشی

اولین اقدام برای تازه کاران حوزه سیستم‌های امنیتی مراجعه به لیست مخاطبین در گوشی می باشد. به تمام مخاطبین خود پیام داده و خدمات و محصولات قابل ارائه ی خود را اعلام کنید تا اگر نیازمند خدمات شما باشند بتوانند به شما مراجعه کنند. ما با  نصاب هایی مواجهه داشته ایم که حتی یکبار هم به لیست مخاطبین مراجعه نکرده و ارتباطی با مشتریان برقرار نکرده اند.

 

معرفی خودتان به همسایگان

دومین اقدام که می توانید برای مشتری یابی صحیح انجام دهید معرفی خود به سراغ همسایه های خود رفته و خودتان را به عنوان یک نصاب سیستم‌های امنیتی معرفی کنید. دقت کنید که این دو روش برای افرادی است که تا کنون روش های حرفه ای مشتری یابی رو استفاده نکرده اند و در شروع راه و در قدم صفر فروش دوربین مداربسته هستند.

اگر در حوزه فروش و بازاریابی سیستم‌های امنیتی مشکل دارید و یا با مشتریانی رو به روی می شوید که نمی توانید خدماتتان را به آن‌ها بفروشید تجربیات خودتان را در پایین همین صفحه برای ما بنویسید تا در اولین فرصت شما را راهنمایی کنیم.

 

  • نویسنده: امین طیبی
  • منبع: CCTVGRAM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X