• اسفند 15, 1399

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

6 استراتژی برای پیروزی در بازار رقابتی! در این ویدیو و مقاله 6 استراتژی بزرگ را به شما خواهیم گفت که این 6 مورد را Philip Kotler در کتاب مدیریت بازار گفته است. این نوع بازار ، بازاری است که در آن تعداد زیادی مشتری و فروشنده به صورت مستقل مشغول داد و ستد هستند.

 

پیروزی در بازار رقابتی

برای اینکه سود بیشتری از رقبا داشته باشید، باید یکی یا چندتا از این استراتژی ها که در پایین معرفی می‌کنیم را در کسب و کارتان به کار ببرید.

سود بیشتری از رقبا داشته باشید
سود بیشتری از رقبا داشته باشید

 

1- محصولات با کیفیت تر 

اولین استراتژی برای پیروزی در بازار رقابت، محصولات با کیفیت تر می باشد. اگر شما بتوانید محصول با کیفیت تری نسبت به سایر رقبا ارائه کنید، می‌توانید پیروز این رقابت باشید.

 

2- خدمات بهتر برای پیروزی در بازار رقابتی

اگر خدمات دهی شما بهتر از دیگران باشد، برنده بازار رقابت خواهید بود.

 

3- قیمت پایین تر

اگر بتوانید کالاهای خود را با سود کمتر و قیمت مناسب تر بفروشید. یا کالاهای ارزان قیمت تری را ارائه دهید میتوانید به پیروزی در بازار رقابتی دست پیدا کنید.

قیمت مناسب برای پیروزی در بازار رقابت
فروش با سود کمتر و قیمت مناسب تر

 

4- سهم بیشتر بازار برای پیروزی در بازار رقابتی

هر چقدر که بتوانید تعداد مشتریان زیادی را از بازار بدست بیاورید، هر چقدر که بتوانید گردش مالیان را از تعداد مشتریان بالا ببرید، برنده این رقابت خواهید بود.

 

5- نوآوری در ارائه

پنجمین استراتژی برای بازار رقابت نوآوری در ارائه کالا، خدمات و محصولات است. هر چقدر که مجموعه شما نوآورتر باشد میتواند سهم بیشتری از بازار را داشتع باشد.

 

6- فراتر رفتن از سطح انتظار مشتری

مهم‌ترین استراتژی، استراتژی فراتر رفتن از سطح انتظار مشتری می باشد. در بازار شما مشتری چه انتظارهایی را از شما دارد؟ شما سعی کنید 1 یا 3 سطح بالاتر از انتظار مشتری کالا و خدمات ارائه بدهید. اگر بتوانید این امر را به درستی انجام دهید، میتوانید به راحتی سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرید و باعث پیروزی در بازار رقابتی شوید.

فراتر رفتن از سطح انتظار مشتری
فراتر رفتن از سطح انتظار مشتری

 

امیدواریم از امروز این 6 استراتژی طلایی را شروع کنید و شاهد افزایش فروش سازمان یا فروشگاه خود باشید. موفق باشید…

  نویسنده: محمدامین طیبی
  منبع: CCTVGRAM

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X