• آذر 20, 1400

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دوربین قابل مشاهده یا مخفی باشد. دوربین‌های مداربسته مرئی از عوامل موثر بازدارنده سرقت هستند، اما همچنین هدف سرقت و خرابکاری هستند. برخی از صاحبان خانه ها انتخاب می کنند که به طور برجسته یک دوربین تقلبی نصب کنند و از آن با یک دوربین واقعی که کمی پنهان تر است، پشتیبان بگیرند، در حالی که برخی دیگر سخت افزارهای سنگین یا محفظه ای در اطراف دوربین اضافه می کنند تا آسیب دیدن آن را دشوارتر کنند.

از دوربین در برابر عوامل محافظت کنید

در فضای باز ،دوربین های امنیتی دارای خاصیت ضد آب هستند، اما همه آنها یکسان نیستند. دوربینی را انتخاب کنید که برای آب و هوای شما درجه بندی مناسبی داشته باشد و در صورت امکان آن را زیر لبه بام یا در منطقه نیمه حفاظت شده دیگری قرار دهید.

دستورالعمل هایی برای قرار دادن امنیت داخلی:

گوشه ها دوستان شما هستند. آویزان کردن یک دوربین داخلی در گوشه اتاق معمولاً بزرگترین نقطه دید ممکن را به شما می دهد.ویندوز می تواند مشکلات بازتابی ایجاد کند.

نشان دادن دوربین به بیرون از پنجره ممکن است کیفیت تصویر آن را کاهش دهد. بسیاری از دوربین های امنیتی دارای فناوری نور مادون قرمز (IR) هستند که به تشخیص حرکت کمک می کند و دوربین ها را قادر می سازد در نور کم کار کنند.

نور مادون قرمز می‌تواند از پنجره‌ها و دیگر اشیاء شیشه‌ای منعکس شود و فیلم‌های شما را به‌ویژه در تاریکی پنهان کند. اگر فیلم شما شسته یا سفید شده به نظر می رسد، احتمالاً مشکل انعکاس وجود دارد.

 

اگر لازم است دوربین را از پنجره بیرون ببرید، قرار دادن لنز تا حد امکان نزدیک به شیشه و یا نور پس‌زمینه فضای بیرون (شاید با چراغ‌های آشکارساز حرکت) دو اقدام برای به حداقل رساندن تابش خیره کننده است. همچنین اگر دوربین شما دارای فناوری محدوده دینامیکی گسترده (WDR) باشد، می تواند مفید باشد.

زاویه برای نور غیر مستقیم باز هم نور مستقیم فیلم شما را پاک می کند. با دوربین های داخلی، مراقب لامپ ها، وسایل روشنایی و پنجره های روشن باشید. از قرار گرفتن مستقیم دوربین خود به سمت هر یک از این منابع نور خودداری کنید.

نکات نصب دوربین مداربسته

این قوانین نصب را دنبال کنید تا به طور بالقوه از سردرد خلاص شوید.

قبل از نصب کامل تجهیزات خود را تست کنید. دوربین را در یک نقطه آزمایش ساده کار کنید تا مطمئن شوید که مطابق انتظار عمل می کند. در صورت امکان، اجرای خشک را در ناحیه مورد نظر دوربین انجام دهید (آن را با نوار چسب، یک میخ یا تعمیر موقت دیگری نصب کنید) تا بتوانید تغذیه را کنترل و ارزیابی کنید.

آیا می توانید هر چیزی را که می خواهید ببینید؟ سیگنال Wi-Fi به اندازه کافی قوی است؟تابش خیره کننده یا مانعی وجود دارد که میدان دید را مسدود می کند؟

دوربین خود را با استفاده از سخت افزار یا ابزاری که ممکن است به اجزای آن آسیب برساند نصب نکنید. وسوسه انگیز است که تنظیمات دوربین را برای دستیابی به موقعیت عالی تنظیم کنید. اما اقداماتی را انجام ندهید که ممکن است به بدنه، قطعات الکتریکی یا لنز آسیب برساند یا فشار وارد کند.

به یاد داشته باشید که گاهی اوقات باید دوربین را تمیز یا نگهداری کنید. دوربین های خارج از منزل به ویژه مستعد تجمع کثیفی یا گرده بر روی لنز هستند. آن را به گونه ای نصب نکنید که نگهداری آن غیرممکن باشد. یا از دوربین های مخصوص فضای بیرون که ضد آب و گرد و غبار هستند استفاده کنید.

 

آیا دوربین های مداربسته شما باید به صورت حرفه ای نصب شوند؟

انتخاب بین نصب دوربین های مداربسته خود یا نصب حرفه ای آنها در نهایت به شما بستگی دارد. اگر اطلاعات موجود در این مقاله یا دستورالعمل‌های سازنده باعث می‌شود که گیج شوید، دیگر نیازی به مقابله با آن نیست. با این حال، این دستگاه‌ها در طول زمان به طور فزاینده‌ای قابل دسترس و در دسترس قرار گرفته‌اند و اغلب برای نصب ساده خود راه‌اندازی می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته که خودتان نظارت می‌کنید (برخلاف سیستم‌های امنیتی با نظارت حرفه‌ای) معمولاً ساده‌ترین نصب را دارند. بسیاری از این دوربین ها از طریق Wi-Fi ارتباط برقرار می کنند و فقط به سیم کشی سخت به منبع تغذیه خود نیاز دارند.

دوربین های کوچکتر مانند زنگ های ویدئویی و دوربین های چشمی اغلب از باتری استفاده می کنند که حتی کاربر پسندتر است. دوربین های امنیتی در فضای باز می توانند چالش بیشتری را ایجاد کنند، به خصوص اگر نمای بیرونی خانه منابع انرژی محدودی داشته باشد، اگر ابزار زیادی ندارید یا اگر نگران تأثیرگذاری بر ظاهر خانه خود هستید. ممکن است بخواهید یک متخصص با تجربه در نصب دوربین قبلی استخدام کنید.

در نهایت، شرایطی وجود دارد که نمی توانید دوربین های خود را نصب کنید. در این مواقع بهترین کار تماس با یک نصاب برای نصب دوربین مداربسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X