• شهریور 7, 1402


بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی :  دوربین مداربسته ایرانی مانند هر کالای ایرانی دیگری در صورت داشتن کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسب میتواند با نمونه های خارجی آن قابل جایگزینی باشد. درست است که برندهای خارجی موجود در بازار قدیمی هستند و به عبارتی امتحان خود را پس داده اند، اما در چند سال گذشته به دلیل اعمال تحریم ها، افزایش قیمت ارز و مشکلات واردات کالا ، پیشرفت بسیار خوبی در زمینه تولید دوربین های مداربسته در ایران انجام شده است و با تلاش فعالان این حوزه کیفیت دوربین های مداربسته ایرانی افزایش چشمگیری داشته است.

دوربین مداربسته ایرانی

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

احتمالا برای هرکسی که می خواهد دوربین مداربسته تهیه کند این سوال پیش می آید که در بین دوربین های مداربسته موجود در بازار کدام دوربین بهتر از بقیه است؟ ما در این مقاله از کیانام ارتباط سعی کردیم که به این سوال جواب بدهیم، پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین مداربسته حتما مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را مطالعه کنید و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید، در این مقاله به سوالات زیر جواب میدهیم:

  • چرا دوربین مداربسته ایرانی بخرم؟
  • کدام یک از دوربین های مداربسته ایرانی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است؟
  • کدام یک گارانتی بهتری دارد؟
  • کدام دوربین مداربسته ایرانی کیفیت بهتری نسبت به سایر برندها دارد؟

در کشور ما به دلیل وجود برندهای مختلف، یافتن بهترین دوربین مداربسته ایرانی ارزان قیمت سخت شده است! بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی را به طور کامل به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.پس تا انتها همراه ما باشید.

 

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی
بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی

نیازسنجی برای خرید دوربین مداربسته ایرانی ارزان و مناسب

اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید.

  • آیا می خواهید فقط ترافیک را کنترل کنید؟ آیا می خواهید یک چهره را بشناسید؟ یا یک میز یا یک قفسه خاص را کنترل کنید؟ (مثل طلافروشی)
  • آیا می خواهید دوربین مداربسته ای که در نظر دارید بی سیم باشد یا سیمی؟
  • آیا برای کنترل فضای داخلی به دوربین مداربسته نیاز دارید یا برای نظارت بر فضای بیرون؟
  • آیا می خواهید دوربین مداربسته شما از طریق شبکه (IP) باشد؟ قصد دارید از چند دوربین مداربسته برای محیط خود استفاده کنید؟ و مهمتر از همه، بودجه ای که می خواهید خرج کنید چقدر است؟

برای خرید دوربین مداربسته ابتدا باید به این سوالات پاسخ دهید تا یک انتخاب منطقی داشته باشید. اما چرا دوربین مداربسته ایرانی بخریم؟!

 

دوربین مداربسته ایرانی

چرا دوربین مداربسته ایرانی بخرم؟

چندین سال پیش با وجود مشکلاتی که بر سر راه تولید وجود داشت، معمولا سرمایه گذاری لازم در این بخش انجام نمی شد. به همین دلیل گاهی اوقات محصولات ایرانی کیفیت خوبی نداشتند. با این حال، هنوز در برخی از صنایع این مورد وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی در کشور و خودکفایی از نظر دانش و امکانات، بازار تولید در ایران رونق گرفت و هم اکنون در بسیاری از صنایع شاهد رشد و ارتقای تولید داخلی هستیم. با توجه به ذهنیتی که در گذشته نسبت به محصولات ایرانی وجود داشت، اکنون برخی به دنبال برندهای خارجی هستند. به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در بسیاری از صنایع، محصولات خارجی به راحتی به دست خریداران نمی رسد و در این کار موانعی وجود خواهد داشت. یکی از صنایعی که موانع، منجر به خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت در داخل شد دوربین های مداربسته است.

دوربین مداربسته ایرانی ، مانند هر محصول ایرانی دیگری در صورتی که از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند با نمونه های خارجی خود جایگزین شود.

  • قیمت مناسب:

دوربین های مداربسته ایرانی قیمت مناسبی نسبت به دوربین های مشابه خارجی دارند و اگر قصد خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت را دارید بهترین گزینه برای شما دوربین های داخلی است. همچنین نوسان قیمت کمتری دارند.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش:

دوربین های ساخت ایران از مدت زمان گارانتی طولانی تری بهره مند هستند و به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. در واقع می توانید بدون نگرانی از اصالت کالا خرید کنید و در صورت بروز هر گونه نقص فنی سریعتر آن را برطرف کنید.

  • کیفیت:

کیفیت دوربین های مداربسته ایرانی قابل رقابت با نمونه های خارجی است، در واقع تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در ایران از آخرین تکنولوژی ها در ساخت محصولات استفاده می کنند.

برای خرید دوربین مداربسته بیسیم میتوانید سفارش خود را در فروشگاه کیانام ارتباط  ثبت کنید .

 

 

 ویژگی های بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

 

  1. چه چیزی را می خواهید پوشش دهید؟

    اولین قدمی که باید با آن کنار بیایید و اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که از دوربین مداربسته خود چه می خواهید؟! قفسه مخصوص، میز مخصوص، دید در شب، تشخیص حرکت یا ردیابی خودکار؟

  2. تاثیرات خارجی و محل استفاده از دوربین:

    یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر دوربین مداربسته شما دارد عوامل جوی و محیطی است. عوامل محیطی مانند: باد، باران و آفتاب بر روی نوع دوربین مداربسته ای که می خواهید انتخاب کنید، تاثیر دارند. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مداربسته در خارج از ساختمان نصب می شوند، بنابراین مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران بسیار مهم است. همچنین مکانی که می خواهید از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را در نظر داشته باشید.

  3. زوایای دید

    دوربین های مختلف در بازار کاربردها و عملکردهای متفاوتی دارند. مثلا اگر دید در شب برای شما مهم است باید دوربین مداربسته دید در شب ایرانی تهیه کنید. در صورت نیاز به پوشش فضای باز، استفاده از دوربین مداربسته بولت برای پوشش فضای باز ضروری است. با توجه به نکات ذکر شده باید متوجه شوید که هر دوربین مدار بسته برای نیاز خاصی طراحی و ساخته شده است و بسته به دید شما زاویه دید متفاوتی دارد.

    مارک دوربین مداربسته ایرانی
    بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی
  4. هارد دوربین :

    فضای ذخیره سازی چیزی است که کمتر به آن توجه شده است که داخل دستگاه های ضبط است. البته برخی از دوربین های مدار بسته قابلیت ذخیره سازی حافظه را دارند اما مشاهده شده است که افراد فضای ذخیره سازی (هارد) را با توجه به نیاز خود در نظر نگرفته اند و دستگاه ضبط نیز دقیقاً فیلم مورد نیاز خود را ضبط نکرده است. . پس حتما به هارد توجه کنید.

  5. اندازه و سنسور لنز:

    به دلیل اندازه و کیفیت سنسورهای مختلف، امکان مقایسه مستقیم اندازه لنزها وجود ندارد. دوربین های مداربسته دارای رزولوشن های خاص و متنوعی هستند که بسته به نیاز فرد طراحی متفاوتی دارند. پاسخ به این سوال که چقدر می خواهید به هدف نزدیک شوید و داده ها را بدست آورید به شما در انتخاب رزولوشن دوربین مدار بسته کمک می کند.

  6. دید در شب:

    در حال حاضر اکثر دوربین های مدار بسته مجهز به مکانیزم دید در شب هستند. ناحیه مادون قرمز می تواند از شعاع 20 تا 200 متر متغیر باشد. پس به عنوان یک خریدار باید در نظر داشته باشید که می خواهید دوربین مداربسته ایرانی شما در شب چه منطقه ای را پوشش دهد. همچنین با توجه به اینکه بیشتر سرقت ها در تاریکی اتفاق می افتد، قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته بسیار حائز اهمیت است، این قابلیت به این معناست که دوربین مدار بسته در تاریکی نیز تصاویر را ثبت می کند.

  7. کیفیت خروجی و نتیجه:

    در پایان شاید مهم ترین نکته ای که پس از خرید و استفاده از دوربین مداربسته ایرانی برای شما مهم است خروجی تصاویر باکیفیت با رضایت شما باشد. اینکه آیا از دوربین های مداربسته آنالوگ ایرانی یا IP استفاده می کنید بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد. به نظر من برای انتخاب دوربین مداربسته بهتر است از یک تیم فنی مشاوره بگیرید.

به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید.

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید، احتمالا بارها بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی را جستجو کرده اید و به سایت های مختلفی مانند دیجی کالا ، ترب و … سر زده اید، اما احتمالا به نتیجه درست و مناسبی برای جستجو نرسیده اید. برای بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی اجازه بدهید ما (آموزشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط) در این مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد ما به شما استفاده و خرید از دوربین های مداربسته اسفیورد است، محصولی کاملا ایرانی با کیفیت و به صرفه.

 

دوربین های مداربسته اسفیورد یک جواب مناسب برای بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی است

 

مارک ایرانی برای دوربین مداربسته
بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی

دوربین مداربسته اسفیورد

اسفیورد یکی از بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی و معتبرترین برندهای دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با به کارگیری دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول و سازگار با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و روانه بازار می کند.

یکی از مزیت های رقابتی برند اسفیورد، خدمات پس از فروش آن است. تمامی دوربین های مداربسته اسفیورد دارای 6 ماه گارانتی هستند که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است، همچنین دوربین های اسفیورد دارای قیمت های بسار مناسبی هستند و مجموعه این دلالیل موجب شده که این روزهای اسفیورد به بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی تبدیل شود، و مورد استقبلال عموم ایرانیان قرار بگیرد ، کافیت در گوگل عبارت “خرید دوربین مداربسته” را جستوجو کنید، مشاهده میکنید که خود گوگل به دلیل محبوبت بیش از حد اسفیورد به صورت خودکار برند اسفیورد را به شما پیشنهاد میدهد.

همچنین بخوانید: بهترین دوربین مدار بسته بیسیم

 

قیمت دوربین مداربسته ایرانی

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی  به طور میانگین از 900 هزار تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که فروشگاه کیانام ارتباط برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته است.

اعطای نمایندگی محصولات اسفیورد در سراسر ایران

لازم به ذکر است که ما در اکثر شهرهای نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی اسفیورد را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم. در صورتی که تمایل به اخذ نمایندگی اسفیورد را دارید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

اگر بدنبال بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی ارزان قیمت با کیفیت و با گارانتی معتبر هستید، می توانید به صورت آنلاین از وبسایت کیانام ارتباط ثبت سفارش کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره تماس زیر ارتباط حاصل فرمایید، و اگر تمایل به خرید حضوری دارید ما در فروشگاه تهران پذیرای شما عزیزان هستیم.

سخن اخر :

بدون شک خرید محصولات ایرانی ساده تر و کارآمدتر است و همچنان جا برای افزایش کیفیت و سهولت استفاده از این محصولات وجود خواهد داشت. شما به راحتی می توانید این محصولات را مقایسه و خریداری کنید و نگران مراحل مختلف نصب و استفاده از این دستگاه ها نباشید.

متخصصان ایرانی با حمایت خریداران، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و در آینده نزدیک شاهد محصولاتی با کیفیت بالاتر از تمامی محصولات خارجی خواهیم بود. این دلایل نشان می دهد که استفاده از محصولات ایرانی تنها جنبه اقتصادی ندارد و دلایل محکمی نیز برای این امر وجود دارد که خریدار را به این کار ترغیب می کند.

نظر شما در مورد بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی  چگون چیست؟ کدام یک از برند های دوربین مداربسته را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید !؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X