• مرداد 22, 1402



پرفروش ترین برند دوربین مداربسته :

در این دوران امروز، دوربین مداربسته با نگاهی تازه و گوش به زنگ امنیت،در منازل و محل‌های کار ما، نقشی به سزایی ایفا می‌کنند،دوربین های مداربسته از گوشه و کنار جهان، نگهبانی دقیق و حساس را بر عهده می‌گیرند، در دستان خریداران، طیفی گسترده از نشانها و برندها قرار دارد،

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف،انتخاب این سیستم نظارتی  را به چالشی پرداخته و سرگردان می‌کنند.اگر اهل تحقیق و بررسی بیشتر هستید، پیشنهاد ما این است که در این مطلب با ما همراه باشید تا باهم به بررسی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته که جهان را در آغوش گرفته‌اند بپردازیم،

تا آگاهی خود را از آنها افزایش دهید، و با نگاهی به آینده و امنیت، خود را در میان این انتخاب‌ها گم نکنید،و با دقت و شوق، به دنبال تامین حفاظت و آرامش در فضایی از امانت بی‌پایان بگردید.

 

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته شامل چه ویژگی های است؟

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

کیانام ارتباط عرضه کننده انواع دوربین مداربسته با بهترین قیمت بازار، برای خرید دوربین مداربسته بیسیم  به فروشگاه اینترنتی کیانام ارتباط مراجعه کنید.

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار

برندهای دوربین مداربسته متعددی در بازار وجود دارند که اکثرا محصولات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند. اما در بین همه آنها، چند برند برتر وجود دارد که از نظر کیفیت و خدمات متمایزتر از بقیه هستند، بهترین برندهی دوربین مداربسته عبارتند از:

  1. برند اسفیورد(Sfiord)
  2. برند هایک ویژن(Hikvision)
  3. برند هایلوک(Hilook)
  4. برند داهوا(Dahua)
  5. برند پاناسونیک(Panasonic)
  6. برند اکسیس (Axis)
  7. برند شیائومی(Xiaomi)
  8. برند بوش(Bosch)
  9. برند سونی(SONY)
  10. برند سامسونگ(Samsung)

برند اسفیورد(Sfiord)

“اسفیورد به عنوان یکی از پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در زمینه تولید دوربین‌های بی‌سیم در ایران، با استفاده از دانش جهانی و بهره‌گیری از نیازهای ویژه کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول ومناسب با بودجه و نیازهای بازار داخلی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

این برند با ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی بر مبنای سرورهای داخلی، توانسته است به عنوان یک راهکار مؤثر در رفع مشکلاتی که به دلیل تحریم‌ها برای مصرف‌کنندگان ایرانی ایجاد شده بود، عملکردهای قابل قبولی داشته باشد.”

اسفیورد با عرضه کردن دوربین های مداربسته بیسیم توانسته رقبا خود کنار بزند در صدر این بازار قرار گیرد. ویژگی مهم این برند کیفیت بالا، دید در شب ، ضد آب بودن،، زاویه دید گسترده،نصب راحت وآسان،…است . شما میتوانید به صورت رایگان از کارشناسان مجرب این برند مشاوره بگیرید.(02191305676)

 

پر فروش -برند-دوربین-اسفیورد
پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

همچنین بخوانید: انواع دوربین مداربسته

 

 

 

 

برای خرید دوربین مداربسته  میتوانید سفارش خود را در فروشگاه کیانام ارتباط  ثبت کنید .

 

خرید دوربین مداربسته مخفی

برند هایک ویژن(Hikvision)

هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است اما در مقایسه با برند اسفیورد هزینه های بالاتری دارد.

برند هایلوک(Hilook)

هایلوک یکیدیگر از پرفروش ترین برند دوربین مداربسته  می باشد. این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین در واقع هایلوک برند اقتصادی برند هایک ویژن می باشد. ناگفته نماند دوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.

برند داهوا(Dahua)

داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. برند دوربین مداربسته Dahua به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند به راحتی میتوان گفت که دوربین های اسفیورد از نظر کیفیت تصویر، و مقاوم بودن میتواند در بازار حرف اول را بزند

 پرفروش ترین برند دوربین مداربسته اسفیورد

همچنین بخوانید: دوربین مداربسته چیست؟

برند پاناسونیک(Panasonic)

پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند. برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است.

برند اکسیس (Axis)

اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد، دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست.

تصاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند و اما از معایب دوربین های مداربسته این برند میتوان به : نداشتن قابلیت ضبط صدا و محدودیت پهنای باند اشاره کرد.با دوربین های اسفیورد میتوانید هم صدا و تصویر با کیفیت بالا همزمان باهم داشته باشید

برند شیائومی(Xiaomi)

شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، یکی از پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است.

از ابتدای انتشار نخستین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین بدست‌ آورد و آن را به دامنه گسترده‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است که رابط کاربری آن‌ها MIUI است.

برند بوش(Bosch)

هدف شرکت بوش حفاظت از زندگی، ساختمان ها و دارایی ها می باشد. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است.می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد.

اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.همانطور که بالا اشاره کردیم با دوربین اسفیورد کاربران میتوانند به راحتی خودشان نصب و راه اندازی را انجام دهند.

 

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته
پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

برند سونی(SONY)

سونی یکی از برند دوربین مداربسته ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد.

از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد. دوربین های اسفیورد با نازلیترین قیمت ها در بازار عرضه می شوند.

برند سامسونگ(Samsung)

سامسونگ شرکت کره‌ای با فعالیت بین‌المللی است که مرکز آن در شهرک اداری سامسونگ تاون سئول قرار دارد. این شهر، یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات است که به‌طور کامل به سامسونگ و زیرمجموعه‌های متعدد آن تعلق دارد. زمینه‌های فعالیت شرکت سامسونگ بسیار متنوع هستند؛ سه‌ دهه‌ی اولیه‌ی فعالیت سامسونگ در زمینه‌های مختلف از صادرات تا صنایع غذایی و بیمه متنوع بود. این شرکت سپس وارد حوزه‌ی الکترونیک شد و یک دهه بعد، صنعت ساخت‌وساز و تولید کشتی را به فعالیت‌های خود اضافه کرد.

با شروع دهه‌ی ۲۰۰۰، فعالیت‌های سامسونگ بیش‌ازپیش جهانی شده و خصوصا بخش الکترونیک آن فعالیت‌هایی جدی در این زمینه داشته است.کیفیت دوربین های هوشمند اسفیود امرورزه به پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در بین رقبا شناخته شده است.

 

نتیجه‌گیری

حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیریدبا توجه به بررسی انجام شده میتوان نتیجه گرفت که یکی از پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در بازار امروز دوربین های مداربسته بیسیم اسفیورد است. برای برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر برای و برای برخی دیگیر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت است، برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون اسفیورد در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند، شما می توانید پس از انتخاب دوربین مدار بسته خود برای خرید دوربین مداربسته وارد این سایت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X